Första skoldagen check! :)

Hejsan hoppsan! 
Nu är första skoldagen avklarad! Det var trevligt att träffa alla igen och se våra nya lärare :) I morgon har vi våra första "riktiga" lektioner, börjar morgonen med 40 minuters matte, sedan tyska, engelska, lunch, so, svenska och tillsist No! Slutar 15:15 så det blir nog en ganska lång dag. Efter skolan ska jag å Jenca testa en till dansklass på dansforum, är nästan helt hundra på att det är Jazz den här gången xD Men men åter till dagen idag. Klockan är ju bara 14:08 så har ju massa tid över till att hitta på nåt. Just nu sitter jag och väntar på att K ska vakna så att vi kan spela LoL tillsammans. Får nog ta å hitta på nåt annat så länge, han verkar inte ha några planer på att gå upp än på ett tag xD
Btw, så beställde jag två tröjor för typ två veckor sedan. Dom skulle ha kommit förra veckan men dom kom aldrig så det var lite surt :/ Hittade en hemsida, spreadshirt där man kan designa egna T-shirts bland annat å skicka efter. Så "designade" två tröjar som jag sedan beställde. Nu väntar jag bara på att dom ska komma någon gång xP Men förhoppningsvis så kommer dom nog snart :)
Här är tröjorna som förhoppningsvis kommer på posten snart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0