Skola om 9 timmar :O

Hej!
Sitter uppe min sista natt på sommarlovet, snackar med K medans han spelar Resident Evil 2 på sin ps3 xD I morgon börjar sista året i grundskolan... Nervöst som bara den! Är väll inte jättepeppad om jag ska vara ärlig men men, det blir väll okej. I morgon är det typ bara upprop så det blir nog ganska soft :) Vi har fått några nya lärare så det ska bli roligt att träffa dom också! :)
Idag drog jag in till stan och lunchade med mamma. Vi köpte presenter till två olika kusiner och tittade på kläder en snabbis. Efter det träffade jag Jenca och vi provade på "streetjazz" på dansforum! Så det var riktigt kul :) Efter det tog jag bussen hem, spelade LoL, duschade, åt kvällsmat å tittade på idol och spelade tillsist lite LoL till xD Nu ska jag nog spela en till match med K. Fast ska låta honom döda lite fler zoombies på resident evil först bara :P
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0