Ullared!

Hej!
Har inte bloggat på ett tag nu men har inte riktigt haft något att skriva om heller. Dagarna ser i alla fall ungefär likadana ut, lyssna på musik, spela League of legends och snacka på Skype. På dom soligare dagarna har vi också åkt ut till havet ibland. Idag har det varit riktigt dåligt väder, så jag och mamma tog en liten utflykt till Ullared! Där gick vi i stort sett hela dagen och tittade på kläder, tvål, bakplåtspapper m.m xD Nu har vi i alla fall kommit hem! Jag köpte några tröjor, ett linne, underkläder, ett mobilskal, Vampire diaries säsong 3 på DVD, en mapp och ett kollegieblock tills skolan börjar :) Köpte också äntligen en musmatta! Har inte haft någon innan och blir typ helt galen på det när jag sitter och spelar LoL xD Nu ska vi snart äta kvällsmat och efter det ska jag nog spela LoL och snacka med K på Skype :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0