Just nu...

Hej! 
Har inte skrivit på ganska länge men nu känner jag för att börja blogga igen. Aja, har mycket prov och inlämningar innan jul nu, så det är ganska stressigt i skolan. Känns ibland som att man inte gör mycket mer än att vara i skolan, åka hem äta, plugga och tillsist sova xD.
 
Nej nu ska jag sluta klaga. Snart är det jul och min femtonårsdag!!!!!!! Har bokat in ett teoripov för AM-kortet på morgonen samma dag som jag fyller 15! Pluggar också en hel del körkortsteori för jag vill verkligen klara provet!
 
Annars flyter allt på, igår var Tilda och David hemma hos mig hela eftermiddagen och kvällen, hade verkligen skitkul! Tror aldrig att jag skrattat så mycket under en och samma kväll xD 
 
I eftermiddag ska jag till Ester Mosessons gymnasium med mamma och pappa. Ska bli riktigt spännande! Har däremot beslutsångest när det kommer till att välja gymnaisum, linje och allt det där! Ush... Kan man inte ha ett tionde år i grundskolan så att jag kan få grubbla ett tag till? Haha nej men samtidigt ska det bli ganska skönt att börja på gymnasiet och testa på nått nytt. Kommer dock sakna alla goa vänner, känns svårt att tänka sig att gå till skolan och INTE träffa Tilda där D: 
 
Nej nu ska jag skriva en uppsatts om gummi. 
Tack och hej!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0