Ljuset i tunneln...

I morgon börjar sista veckan innan betygen är satta! (hallelujah!) Har bara en inlämning + redovisning, två prov och ett läxförhör kvar den här veckan. 
 
Vaknade tidigt i morse och upptäckte att det snöat en hel del under natten. Gjorde lyxfrukost, tittade på tv och drog sedan ut på en långrpromenad i snön. Dessvärre blev det en blöt historia... Började spöregna och allt blev slaskigt och blött.. Plus att jag halkade och rammlade på grannens trottoar, mitt framför ögonen på honom.... Typiskt mig... xD 
 
Sedan kom Julle å david hem till mig å vi flummade typ hela kvällen xD Fikade lite lussekatter och oboy också! 
 
När dom åkt hem pluggade jag hemkunskap, lyssnade på musik och ringde tillsist K.
 
Aja ha de gött!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0