LÖRDAG med plugg :(

Hallojsan!! 
Nu är det heeeeeelg!!!! :D Måste dock plugga No och hemkunskap :( BUHU!!!!! :( Hade sjukt kul igår i alla fall! Drog ner på stan med Julle, Tilda och David efter skolan. Köpte en eyliner och sedan gick vi till donken. Satt där i två timmar å snacka och flumma xD Efter det åkte vi hem till mig och Julle färgade mitt hår :D Från början hade vi tänkt att bara göra en dipdye men sedan blev det mer och mer färg i håret och tillsist var typ hela håret färgat haha xD Blev i alla fall nöjd, så tack Julle :D 
 
Vi skickade även in våra religionsarbeten (SJUKT SKÖÖÖNT ATT BLI AV MED DOM) och sedan flummade vi resten utav kvällen xD Spelade lite "ryktet går" och Mw2 också. 
 
Idag käkade jag en awesome frukost och tittade på pelle svanslös julkalender xD Lyssnade på musik, och ringde  sedan K på skype. Han sitter och äter på sin födelsedagstårta (dock en dag för tidigt) medans jag ska skriva ett arbete om gummi......... Japp LITE avis är jag :P 
 
Aja, dags å plugga så jag blir av med det. Slänger in en bild på håret också! 
 
KJAMIS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0