LUCIA

HALLOJ! 
Idag har vi varit i kyrkan hela dagen och övat inför kvällens luciatåg! Har haft en jättetrevlig dag med goa vänner och mycket musik. Lunchade med Lisa idag också! Käkade seriöst den största pizzan någonsin xD Haha men vi hade det jättemysigt :) 
När jag kom hem läste jag terminens sista läxa!!!!! YEEEES!!!!! Så sjukt skönt så ni anar inte :D Tog även en snabb promenix och snackade med några klasskompisar :) Har softat framför datorn resten utav kvällen, spelat xbox och snackat med K :)
För tillfället lyssnar jag igenom ett skiiiiiitbra album!! Phobia med breaking benjamin! sååå sjukt bra! :D 
K sitter å spelar minecraft, kan inte säga annat än att jag e riktigt avundsjuk xD Saknar minecraft! Ska nog önska mig det I julklapp haha xD 
Borde nog typ gå lägga mig snart, fast är sjukt hyper så kommer inte kunna somna i alla fall :P Kan inte fatta att vi bara har EN enda vanlig skoldag kvar tills vi slutar. Och det är bara en vecka kvar till min födelsedag! :D 
Ska lyssna igenom resten utav albumet och sedan försöka somna i alla fall. 
Aja ha det gött allesammans! 
 
Go låt från albumet! 
 
KJAMIS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0