P L U G G !

Halloj! 
Sitter just nu och är extremt stressad över ett SO-arbete som ska vara inne i morgon. Har knappt börjat än (klanstskalle jag vet) och jag har ingen aning om vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva det.... GAAAAAAHHH!!!!!! Tycker lite synd om K som snackar med mig på skype å försöker hjälpa mig... Hehe... 
 
I alla fall, skolan bjöd på film om "bröderna Ericsson", lucia övning, tyskaprov och orkesterövning inför jul, lucia och julspel! Ganska soft, men tyskaprovet var då en pers D: 
 
Fick även ett mess från chefen på Hemköp, praoade där i höstas å blev erbjuden extrajobb. Så nu ska jag jobba den 2 Januari! Ska bli kul att få jobba ihop lite egna pengar :) Fast det blir sjukt segt att börja jobba klockan 05:00!!!!! Ja FEEEEM på MORGONEN!!!!!  Kommer knappt hinna gå och lägga mig innan jag måste upp igen... 
 
Har inte tipsat om musik på länge heller!! Har hittat sjukt många bra band :D (YAAAAAY) Får i alla fall ta och klippa in en låt ;) 
 
Etta på "Fluffistoppen" just nu ligger (trummvirvel) DEAR AGONY med BREAKING BENJAMIN! 
Lyssna och njut :) 
Nej nu måååååååste jag plugga....
Sätter på slipknot i hörlurarna så blir det nog fart xD 
KJAMIS
 
 

Kommentarer
Postat av: Bloggkollegan number 1 :D :D

Hahahahha Jan och Nils Erics(s)on!!! Man blir ju nästan kär... ;) Håller meddig Lisa-Tyskaprovet var göörjobbigt:((( Men det gick säkert fin fint :D :D Puss

2013-12-06 @ 22:04:12
URL: http://baklisorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0