Bredband igen!!!!

HEEEEEEJ!!!!!
Idag kom det en snubbe som fixade vårat bredband. Var en kabel som hade gått sönder under marken så han hängde upp provisoriska kablar så länge till dom kan fixa det. Så nu har jag wifi igen!!! :D I helgen var jag med Lisa och vi hade det jääääättetrevligt!!!! Pratade hur mycket som helst, flummade och bara hade det jättekul :) På lördag förmiddag var vi och shoppade, köpte två linnen och två par shorts. Lisa köpte ett linne och ett par shorts :) Idag har jag inte gjort så mycket, har mest suttit vid datorn och pratat med kompisar. Spelade volleyboll en stund och sedan åt jag kvällsmat och tittade på allsång på skansen en stund. Nu sitter jag och skypar med mina kompisar igen :)

Bara 8 dagar kvar till Spanien nu!!!! :D
Ha det gött!
Lisa

Kommentarer
Postat av: I will always love you!

Åh vad kul vi hade!!! Måste göras om!! Bra att du har wifi nu ;) Snart Spanien <3 / Bloggkollegan

Svar: Jaaaa verkligen!!! :D Jepp, sjukt gött ;) Bara en vecka kvar nu <3!! Kram
Lisa

2013-07-02 @ 20:44:58
URL: http://baklisorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0