Lovet flyter på...

Hej! 
Nu har vi snart varit hemma en vecka från Spanien, ush va tiden går fort! Vill bara stanna tiden och ha sommarlov för alltid! Men men, sitter och funderar på vad jag gjort sedan jag kom hem egentligen xD Jo men i lördags var jag vid havet och badade och träffade Tilda å hennes kusin en stund på kvällen. I söndags var jag på gudstjänst med några kompisar för Tilda hade konfirmerat sig :) Efter det åkte jag hem, bytte om och drog in till stan igen och träffade en kompis. Vi traskade runt ganska länge på stan och jag köpte en födelsedagspresent till brorsan. I måndags cyklade jag 12 km och tog en simtur i tjärnen. I går fyllde brorsan 19 så då kom det hit lite släkt och vänner å vi grillade och åt tårta :) Sedan satt jag uppe och skypade hela natten till 06:30 i morse... Hade i alla fall väldigt trevligt med mina vänner på skype xD Men är lagom seg nu när man inte sovit så mycket. Idag har jag inga planer direkt, blir nog mest sitta hemma och spela LoL. Har skypat extremt mycket med några kompisar också nu sedan jag kom hem, så kommer säkerligen prata med dom idag också. Sitter just nu och snackar med Fille :) 
 
Ha det gött! 
Kramis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0