Sista inlägget innan vi åker!

Hej!!! 
Nu har jag packat ner allting i väskorna och vägt in dom. Som vanligt är det precis på gränsen att dom klarar ryan airs krav... Har i alla fall dushat och cyklat en kort sväng till willys och köpt lite godis till mig och Lisa. Är sjukt taggad på att åka, om bara två timmar hämtar Lisa och hennes pappa oss och skjutsar oss till flygplatsen! Har med mig min portabla DVD-spelare så jag och Lisa ska nog sitta och titta på film på flyget! Har fixat några tidsinställda inlägg som kommer senare idag :) Just nu sitter jag och skypar med mina kompisar en sista gång innan vi åker, kommer sakna att skypa och kika hela tiden..... Mamma tycker det är nyttigt för mig att vara utan internet ett tag... xD Hahaha nej men det kommer säkert bli bra, har ju Lisa med mig! :D Nej nu måste jag gå, ska äta falukrorv och potatismos!
 
KRAMIS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0