Borta ett tag....

Hej!
Har varit lite dåligt med uppdatering dom senaste dagarna. Det beror dels på att vårat wifi här hemma har slutar fungera och jag då måste blogga från mobilen vilket var ganska jobbigt sist jag provade... Så kommer vara lite dålig uppdatering tills det är fixat. Men men, lite kort om vad som hänt. I förrgår bakade jag bagels, i förrgår natt sydde jag en bädd till Trisse (lägger ut bild senare) och i går bakade jag rabarbercupcakes. Idag har jag fixat lite med cykeln och börjat läsa en ny bok. Känns sjukt tråkigt att inte kunna titta på Vampire diaries nu när internetet är nere :( I morgon ska jag in en sväng till stan på förmiddagen annars så har jag inga andra planer. Ha det gött så länge!! Är avundsjuk på er som har wifi hemma nu ;)
Kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0