Fotoramen är uppe!

TJO! 
Satt uppe ganska länge i natt och försökte fixa lite olika saker, men det gick inte så värst bra. I morse tog jag det ganska soft i alla fall, åt bagels till frukost och tittade på vampire diaries. Efter det så gjorde jag ett nytt försök med att fixa fotoramen och efter en stund funkade den!!! Så nu står den på mitt skrivbord och bläddrar mellan diverse bilder :) Lagom till att fotoramen blev "klar" så var maten färdig, vi åt lax och färskpotatis. Nu har jag även tagit en kopp kaffe och tittat igenom alla bilder en gång till. Klockan fem ska vi åka ut till öarna och träffa vänner och det ser jag fram emot :) Tror vi ska grilla m.m Å sedan är det ju alltid roligt att träffa kompisar! :) Nu borde jag egentligen hoppa in i duschen och tvätta håret å sedan "göra mig fin" inför kvällen. Men jag är jäääääätteseg så drar ut på det till sista stund :P
Bjuder tillsist på en bild på fotoramen. Bilden är tagen 2006 när jag skulle spela pippi långstrump i en kabaré på skolan. Har dock inte på mig pippikläderna, men håret är i alla fall uppsatt ;) 
 
 
Ha en trevlig midsommar!!!!! 
Kraaaaam :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0