Grejar och fixar för fullt....

Hej!!
Klockan har passerat 00.00 så förvänta dig inget jätteseriöst inlägg.... xD I alla fall. Köpte solkräm, en utstickare till bokstäver på panduro, och en parmesanost i saluhallen när jag och mamma var på stan tidigare idag. När vi kom hem lagade vi lunch och åt ute på altanen :) Till efterätt blev det två koppar kaffe (en varm och en kall xD) och så lite jordgubbar till kaffet. Sedan tittade på några avsnitt av vampire diaries innan jag tog en cykeltur i det fina vädret. Efter det åt jag kvällsmat och tittade på en film med päronen som hette Flipped.
 
Efter det vet jag inte riktigt vad jag har gjort, helt plötsligt blev det Fredag. Skulle leta upp en gammal DVD-spelare och började gräva i alla flyttkartonger som står i min "garderob". Det slutade med att jag började instalera en fotoram, la över bilder från kameran till datorn, krånglade med ett minne, och bestämde mig för att fixa det i morgon (idag :P). Efter det fortsatte jag letandet och hittade några gammla dagböcker som jag skrev i när jag var liten. Sjukt roligt att läsa vad man tänkte när man var 9 år.... Efter att ha läst igenom alla dagböcker hittade jag en gammal spelkonsol med en speldosa till. Kommer ihåg att jag fick den i julklapp för jättemånga år sedan och blev helt överlycklig när jag fick den. Så var givetvis tvungen att prova om det gick att få igång den. Det ruselterade i springande fram och tillbaka genom huset för att leta efter batterier och skruvmejslar. När jag tillsist lyckats byta batterierna så funkade den inte. Blev så sjuuuuukt frustrerad!!!!!!! MEN i skriavndets stund kom jag på en grej som kanske kunde vara felet och gissa vad, JAG FICK IGÅNG DEN!!!!!! Nu ska jag bara lära mig hur man spelar också, hahah... I alla fall så har jag fortfarande inte hittat någon DVD-spelare och jag lyckades inte få fotoramen att funka MEN jag fick i alla fall igång spelet.... xD Nu sitter jag framför datorn och skriver (nähä :O) och matar min "låtsashund" på spelet. Borde nog verkligen fundera på att sova snart...... Men ska nog spela bara liiiiiite sims innan (ingen bra ide jag vet). Okej detta blev inte något så värst samanhängande inlägg men jag ursäktar mig med att det var ett tag sedan jag sov. I morgon/idag så är det i alla fall midsommarafton (no kidding) och då ska jag åka ut till en ö med familjen och träffa några vänner :) 
Ha det gött!!!! 
KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0