Hoppas, hoppas!

Hej! Vårat internet är fortfarande nere så får blogga från mobilen. Men vi fick en ny rauter på posten i dag så förhoppningsvis så löser det sig i kväll!! Hoppas verkligen på det!! Dom senaste dagarna har jag läst ganska mycket, testat lite nya recept och varit hos optikern för att få ett intyg till körkortstillståndet. Nu har jag ätit ganska sen frukost och om några timmar ska jag ut och springa med brorsan! Tror jag kommer dö...... Jag har sämre kondis än en pensionär och min brorsa springer typ varje dag.... Så japp, får bara hoppas på att jag överlever. Vi ska springa runt en sjö så planen är att avsluta med ett dopp! :D (tror det var så han lurade ut mig....) Har i alla fall klunkat i mig massa vatten nu och ätit en rejäl frukost. Så får nog vänta några timmar innan vi springer om jag inte vill få håll direkt xD Tillsist så är jag jätteglad för att Lisa kom hem från England idag!!! :D Har saknat henne sjukt mycket och i morgon ska vi träffas och gå på stan! :) Nu är det också bara 12 dagar kvar tills vi åker till Spanien tillsammans!!!!!!!! :D Längtar så jag spricker!!
Kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0