Mysdag

Hej!!!! 
Idag blir det en riktig mysdag. Hade jättekul igår och skrattade så att jag nästan grät xD Men kom hem ganska sent i natt så är betydligt segare idag. Har i alla fall ätit en rejäl frukost, druckit kallt nescafe (det är jäääättegott) och tittat på ett avsnitt av vampire diaries. Nu tömmer jag mobilen på bilder och ska så småning om uppdatera den. Det är ganska grått och mulet ute så blir nog mest att sitta inne idag. Har planer på att baka bagels lite senare, men annars så har jag inget annat bestämt. Jo föresten, måste spela lite Sims också :) Men vet inte om jag kan göra det samtidigt som jag laddar över bilder från mobilen till datorn... Har "bara" 1792 bilder kvar att importera.... Men men, kan ta och knåda ihop bagelsdegen så länge, den ska ändå jäsa i en timme sedan.
 
KRAMIS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0