Det är dags för fredagsmyyyyyyys!!!

 
Hejsanhoppsan!! 
Äntligen är den efterlängtade fredagen här!! :D Men det är inte vilken fredag som helst, idag fyller pappa år :D 
Det har varit så sjukt varmt dom senatse dagarna!! Igår var jag och badade efter skolan, men idag åkte jag hem och läste en bok. När pappa kom hem satte vi ihop grillen som han fick i födelsedagspresent, sedan grillade vi korv (och lax till mig eftersom att jag inte gilllar korv) och satt ute på altanen i det fina vädret! Efter det slängde jag och brorsan ihop en marängtårta med banan, jordgubbar, chokladsås, grädde och vaniljglass med chokladkross i. Det var riktigt mumsigt :) Nu börjar det mörkna ute och snart ska vi sätta oss och titta på let's dance som vi har spelat in. 
 
Ha det gött! 

Kommentarer
Postat av: bloggkollegan

Grattis Lisas Pappa!! Tycker verkligen han fyller år på rätt dag;)

2013-05-20 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0