God morgon!

Min busiga gullunge ligger inrullad i mattan och tittar ut.
 
Hej! 
Den här veckan har jag inte uppdaterat bloggen en enda gång, fy skäms på mig! Men jag har haft en del plugg och andra grejer som kommit i vägen. Om jag ska kortfatta veckan så ser det ut såhär:
Söndag: Var på stan med mamma och köpte kläder, bland annat en klänning till konfirmationen.
Måndag: Vanlig skoldag, kom hem och pluggade matte.
Tisdag: Vanlig skoldag, åkte till konfan för sista gången innan vi konfirmeras.
Onsdag: Vanlig skoldag, var på blomsterlandet med mamma å köpte blommor, kom hem och pluggade matte.
Torsdag: Matteprov m.m. På förmiddagen, återupphämtningsdag på eftermiddagen, sydde färdigt min hoodie.
Fredag: Vanlig skoldag, åkte hem och tog det lugnt en stund, sedan kom mormor och morfar och hälsade på. Dom är så snälla så dom åkte upp hit till oss för att vara med på min konfirmation som äger rum på söndag. 
 
Japp japp, det var min vecka det! Idag ska jag plugga fysik och historia, eventuellt gå på stan med Tlida å hennes kusin och i eftermiddag/kväll ska jag på kalas hos min kompis som fyllt 15! Nu sitter jag i min säng och vaknar lite smått och ska nog snart gå ner och äta frukost :) 
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0