Impulsköp med hög kvalitet xD

<3
 
Hej!! 
Idag har jag hunnit med massa olika saker, varit i skolan, snart läst ut min bok, tittat på olika serier och åkt till sisjön med päronen och handlat massa random grejer. En grill till pappa som han ska få i födelsedagspresent, å jag impulsköpte en regnponcho från jula och en äppleklyftare.
Dagens överlevnads tips i bamba á la Lisa, potatis grattäng och ketchup. Låter inte alls gott men funkar faktiskt förvånandsvärt bra.
I morgon bär det av mot skolan igen som vanligt, men niorna har nationella prov tror jag så vårat klassrum kommer vara invaderat hela förmiddagen. Nej nu borde jag egentligen gå och lägga mig men ska nog läsa bara liiiiiite till i min bok :) Katarina von Bredow vet verkligen hur man skriver böcker som inte går att sluta läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0