Världens bästa katt :)

Min gullunge :) <3
 
Hejsan! 
Han inte riktigt med att uppdatera bloggen igår, men hade fullt upp med att baka och göra en musikläxa. Idag redovisades musikläxan och kakorna blev levererade till dagens födelsedagsbarn. När jag kom hem från skolan  satte jag mig lite vid datorn och mitt nya skrivbord, som Trisse gillar väldigt mycket.... Direkt när jag sätter mig vid bordet hoppar han upp och sätter sig brevid datorn, spinner och tittar uppfodrande på mig. Om det går en längre stund utan att man ger honom så mycket uppmärksamhet tar han en bestämd promenad över tangentbordet. Så fick sluta titta på serien när det gång på gång satte sig en stor katt mitt framför skärmen. Fast det gjorde inte så mycket, tog mig tid att sitta i soffan (Trisse låg såklart bredvid) och läsa i min bok. Den är verkligen jääääätte bra!!!! Så där satt jag och läste till päronen kom hem och vi gav oss iväg på födelsedagskalas.  Nu har vi kommit hem och jag längtar efter att få lägga mig och läsa i min bok. :) Trisse galopperar runt som en vildhäst på övervåningen och ser helt galen ut xD 
 
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0