Bakning <3

Heej! 
Den senaste veckan har jag bakat sjukt mycket! Att baka är det bästa jag vet och min dröm är att en dag bli konditor :) Idag hade pappa med sig ett gäng chokladcupcakes som jag bakade igår till jobbet. Ska lägga ut receptet här på bloggen sedan. I alla fall! Nu är praon slut, lite tråkigt tycker jag. Trivdes riktigt bra faktiskt! Har haft många bloggideer det senaste men har inte orkat ta tag i det å göra nåt inlägg :P Idag har jag i alla fall cyklat, promenerat, hjälpt brorsan lite med hans halloweenkostym, snackat med K och spelat LoL. Ska förmodligen titta på någon skräckfilm med K nu, gaahahahhaha jag som är så lättskrämd :( Jaja hoppas jag överlever! 
Slänger in en bild på några tröjor som jag beställde för ett tag sedan.
 
 
Mina nya tröjor ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0