Ginger x2!

Halloj!! 
Igår träffade jag Tilda på stan efter skolan, drog och köpte hårfärg på shock och sedan färgade vi om mitt hår :D Blev röd dip dye, använde directions hårfärg "poppy red":) Innan har jag färgat med "ebony" men den blev grön efter en tvätt typ. Idag träffade jag Tilda igen, drog på stan och köpte lite kläder. Shoppade bland annat ett par svarta Dr Denim :D Sedan drog vi hem till mig, käkade, snackade, flummade, lyssnade på musik och bakade. När Tilda gått körde jag ett pass Zumba, tog en dusch, ringde K på skype och nu sitter jag här och skriver xD Försökte ta ett kort på håret men det är väldigt mörkt i rummet så det är svårt å se färgen. Plus att jag har ett headset på mig så ser ut som om jag har diadem xD Men men, här kommer en bild i alla fall. 
 
Poppy red 
 Ebony 
 Ebony efter några tvättar xD 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0