Helgen!

Hej hej! 
Såhär har min helg sett ut: 
 
Fredag: I fredags var jag i skolan och sedan hängde jag med Tilda, David och Fredrik efter skolan. Vi hade lite fotodag typ hemma hos tilda och sedan spelade vi Fifa och tittade på film :)
Lördag: Upp med tuppen klocka sju och vara på mopedkurs mellan 08:00 och 17:00. Sedan träffa tilda på stan och käka, åka ut till ikea och köpa ramar, efter det åkte vi hem till mig och packade och tillsist landade vi hos Tilda igen. Gjorde ett fotocollage med bilderna från fredagen, tittade på pitch perfect och åt Tacos! 
Söndag: Upp titigt igen och dra till kyrkan. Var söndagskolelärare och bakade kakor med barnen. Åkte sedan hem, snackade på skype, åt mat och nu sitter jag här. Ska snart börja plugga so tror jag..... 
 
Så ja... Helgen har gått i ett kan man säga. I morgon är det dags för plugget igen. Inte taggad för fem öre men men. 
 
Fjortisposerar med bästa vännerena :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0