Jobbar för fullt...

 
Hej hej!! 
Idag började andra veckan på min praktikplats, måste säga att jag trivs riktigt bra. Är helt slut när jag kommer hem men har det ändå bra. Sedan är det också sjukt skönt att göra något annat än å gå i skolan. Saknar dock klasskompisarna :/ 
Efter jag kom hem från praktiken idag tog jag lite å käka, tittade på tv och myste i soffan. Spelade lite LoL med K och bakade Kornbread :D. Jättegott var det :D! Ska ta å lägga ut receptet sedan. Har fixat lite med en annan grej också men det får ni veta sedan ;)
Nu skypar jag med K igen och vi ska spela en match på LoL nu! 
 
Jo förresten!! Glömde berätta att jag klarade min uppkörning ;D Var jättenervös men det var askul och lite läskigt att köra i trafiken, men det gick bra :) 
 
KJAMIS 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0