Mobilblogg så här på morgonkvisten



God morgon!! 
För första gången denna terminen vaknade jag faktiskt i tid :D Hann äta frukost, packa väskan och sminka mig i lugn och ro. Nu är jag i fall på väg till skolan, sitter just nu och väntar på spårvagnen. Däremot är det sjukt kallt idag! Slog till med halsduk och vantar en dag som denna :) Hann även koka en kopp kaffe som jag har med mig i min lilla termos. Lite mysigt att sitta ute i kylan med tjocka kläder och varmt kaffe :) Har kristendom och sedan idrott nu på förmiddagen, hoppas verkligen att vi är inne på idrotten! Sedan har vi lunch, svenskprov och matte. Efter det bär det av till dansen med Jenca! :) Nej nu ska jag dricka mitt kaffe innan det kallnar! 
Hejdå! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0