Plugg plugg...

Plugg plugg plugg... 
 
Hej hej!
Onsdagar är lååååååååånga skoldagar för min klass, plus att vi hade engelskaprov idag också så är helt slut nu. Efter skolan idag drog jag hem, pluggade i några timmar, spelade lite piano (håller på och lär mig en ny låt) och sedan ringde jag K på skype :) Har snackat och pluggat sedan dess. Bokade även mopedkurs på körskolan tills på lördag :D Är suuupertagg på att så småningom få ta mopedkörkort :D Nu håller jag på och försöker intsallera den senaste patchen på LoL och ska göra musikläxan. Ska även slänga in ett inlägg med dagens bloggutmaning snart :) Har mycket plugg den här veckan och även nästa vecka så är ganska stressigt just nu hehe. Efter nästa vecka har vi PRAO i två veckor och sedan lov i en vecka!!! :D Så det är bara att stå ut xD Ska föresten praoa på Hemköp i masthugget det här året :) Men det ska nog bli kul. Nej nu är det bara att ta tag i musikläxan också.
Hejdå! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0