3. En måndag i detalj

Hej hej! 
Jag och Tildis :)

Idag har varit en lång men bra dag. Försov mig och fick stressa som en idiot till skolan. Utan frukost och med gäspningen i halsen xD Men kom i tid i alla fall! Första lektionen var matte, sedan på rasten gick jag och Tilda och köpte frukost. Efter det hade vi tyska, som överraskades av brandöving. Sedan var det no och efter det lunch. På lunchen tog jag och Tildis en lång promenad i Johanneberg. Sista lektionerna var so, engelska och sedan so igen. Slutade 15:20 och då bar det av till omprovstiden. Vi var några som hade missat en uppsats medans vi var sjuka så vi fick skriva den idag. Klockan fem var vi äntligen klara och kunde åka hem! 
Väl hemma träffade jag mamma som kommit hem från Paris, fick en jättefin berlock till mitt berlockarmband av henne som hon köpt i där. Måste visa den i morgon! Blev jätteglad och det var kul att träffa mamma igen. 
Pluggade även engelska och svenska när jag kommit hem. Snackade ett tag med K och spelade en lol match. Tittade sedan på dessertmästarna och åt kvällsmat med familjen. Avslutade sedan kvällen med ett varmt bad. Dock lite väl varmt hehehehe skållade foten/vristen/benet och fick två brännsår xD tänkte inte så mycket mer på de, hällde i massa kallt vatten tills det blev en lagom temperatur. Låg kvar en stund tills det började göra mer och mer ont. Det var även då jag märkte såren xD Gick upp ur badet och mamma kom till undsättning med en kylklamp. Så klantigt är jag xD Nu har jag gått och lagt mig och ska alldeles strax sova nu :) 
God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0