Frisk!!! (nästan i alla fall.....)

Hallojsan!! 
Skolan har kommit igång nu och allt har gått bra än så länge. Hade vårt första läxförhör i historia idag, ganska läskigt :O Har i alla fall invigt terminen med att var sjuk *jipppieee* Gick hem lite tidigare i måndags eftermiddag, började känna mig krasslig redan då. Sedan blev det feber och halsont senare på kvällen. Så spenderade i princip hela tisdagen i sängen med feber å annat. Onsdag torsdag var jag också hemma, och då var även pappa hemma för han hade också blivit krasslig xD Idag gick jag i alla fall till skolan, vi har ganska korta fredagar och jag har ingen feber nu så körde på det. Men! Min eländiga hals som aldrig ger med sig gör fortfarande extremt ont och nu har jag tappat rösten också xD  Låter förfärligt rolig när jag pratar så ingen kan ta mig på allvar idag xD Efter skolan drog jag till esspresso house med ett gäng från klassen och hade det supermysigt :) Men kunde dessvärre inte prata så mycket då rösten försvann hela tiden! Nu har jag kommit hem och snackat med K på skype ett tag. Även han skrattar såklart åt min eländiga röst xD Och just nu retar han mig för att han har en burk med cola... I alla fall, väldigt glad att det är fredag idag! Ska nog titta på fångarna på fortet och käka lite fredagsmys senare. Till helgen åker vi ner till karlskrona och hälsar på släkten och firar mormor som fyller år. Så i morgon blir det upp tifigt i gryningen och sätta sig i bilen. Nej, nu ska jag se om K vill köra ett game på LoL!
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0