Livet rullar på!

Hallojsan!! 
Nu har jag gått i nian ett tag och det är ändå helt okej. I veckorna går jag i skolan, hänger med kompisar, dansar, pluggar och skypar. De senaste helgerna har jag haft fullt upp med födelsedagskalas, bröllop m.m. Så har legat på latsidan vad det gäller bloggen. Kort och gott i alla fall, i går hade jag terminens första historiaprov (PANIK) pluggade helt hysteriskt innan och var helt galet nervös. (måste verkligen tagga ner lite vad det gäller prov xD) Hängde lite med Tilda på stan en kort stund efter skolan och drog sedan hem. Började läsa en ny bok igår så tog det väldigt soft i soffan och läste. Brorsan å hans kompisar hade brädspelslan igår så jag joinade dom och spelade Super munchkin (SJUKT KUL SPEL)! Sedan drog vi till Max och käkade tillsammans. Snackade med K på skype ett tag innan det var dags för å sova.
 
Nästa vecka har jag prov i engelska och no, så blir nog en del plugg nästa vecka också. Har i alla fall goa vänner som gör skolan möjlig att uthärda. Så ska nog klara av sista året i grundskolan också xD
Denna helgen har jag i alla fall inga större planer. Ska plugga svenska några timmar och kanske lite Engelska också. Än så länge har jag ätit god frukost, druckit lite kaffe, snackat och spelat LoL med K! Så jag är nöjd! :D Myser med värmeljus och myskläder framför datorn också så stannar nog här ett tag till. 
KRAMIS
 
Kan ändå inte låta bli att sakna sommaren! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Your friendaaaa:D:D

Haha amazing!! Vi kommer klara veckan asbra tror jag!! :D Puss på dig Lisa!!!! /Lisa <3

2013-09-28 @ 15:05:07
URL: http://baklisorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0