Bra dag :)

Hallojsan! 
Har haft en bra dag i skolan idag och nu sitter jag i kyrkan och väntar på att min sånglektion ska börja. 
Har inte så mycket plugg den här veckan vilket är sjukt skönt!!! Dock har vi prov på andra världskriget på fredag... Är sjukt nervös inför det. Men efter skolan på fredag åker jag och Lisa till sälen!!!!!! :D Ska bli så sjukt kul :D!!!
Nu över till något heeeeelt annat! Jag går ju som sagt sista året i grundskolan och nu har vi faktiskt önskat gymnasium! Det går ju att ändra sig än men det känns ändå mäktigt. Har velat ganska mycket fram och tillbaka mellan olika inriktningar och gymnasium. Men bestämmde mig tillsist för att läsa IT-teknik på it-gymnasiet. Och det känns som ett riktigt bra val faktiskt :) Klassen som jag går i nu började jag i när jag gick i trean. Och sedan dess har vi gått tillsammans allihopa! Några har slutat och några nya har kommit. Men dom flesta är ändå de samma. Har väldigt blandade känslor över att sluta i nian. Helt uppriktigt har högstadiet varigt en jobbig tid och det har stundvis kännts som att det aldrig komemr ta slut! Men nu på vårterminen i nian känns det lite vankelmodigt att lämna alla klasskompisar! Kommer sakna min goa klass!!!! Men allt har väll sin tid. 
 
Nej nu måste jag gå! 
KJAMIS

Kommentarer
Postat av: Lisis

ÅHHHH DET SKA BLI SÅ KUUUUUUUUUL!!!!! :D :D:D:D :D :D LÄÄÄNGTAR <3 <3 <3 <3 <3 <3

2014-03-05 @ 14:24:58
URL: http://baklisorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0